Klacht General Logistics Systems: Onbetrouwbaar en onbeschoft

Adam

Gls heeft van een bedrijf de opdracht gekregen om een vloerkleed op te halen.
Ze komen onaangekondigd langs en laten niet thuis bericht achter. (Klein detail: Bellen kost een euro)

We bellen en maken een afspraak voor dinsdag 25 september. Mijn vriend blijft de hele dag thuis met de kinderen, belt nog een keer met Gls in de middag of zij kunnen inschatten wanneer ze langskomen. Dat kunnen ze niet, hij moet thuis blijven tot 18 uur.
Gls verschijnt niet.
Vandaag 27 sep bel ik hen op. Een medewerkster zegt dat ze de gemaakte ophaalafspraak niet konden activeren omdat de opdracht te oud is. Excuses maakt ze niet. pas als ik boos word en haar wijs op de fout van Gls en dat excuses gepast is zegt ze schoorvoetend 'Ok sorry'. Nu moet ik de leverancier bellen en vragen of ze mij een sticker kunnen sturen, vervolgens kan ik het dan bij een Gls pakketshop langsbrengen.

Ik wil dat ze verantwoordelijkheid nemen voor hun fout en mij als klant niet opzadelen met allerlei nieuwe acties en kosten. Ook zou excuses gepast zijn. Best bizar dat ze nu ook nog aan deze telefoontjes verdiend hebben.

Wij vinden dat General Logistics Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?