Klacht General Logistics Systems: Ontvanger buitenlandse zender laten bellen om probleem zelf op te lossen, een taak wat bij hen hoort

K.

Mijn pakket uit Duitsland hopeloos 'in bewaring' genomen bij een sorteercentrum in Utrecht voor 4 dagen. Ik bel. Het zal naar mijn kant komen zegt mevrouw. Ook nog: Ik kreeg gisteren een bericht dat het zou aankomen vanmiddag. Hele middag thuis gebleven. Nada. Ik bel weer. Ik moet dus van de medewerker aan de lijn dat IK de Duitse bedrijf moet gaan bellen over dit probleem. Terwijl ik de ontvanger ben! Het hoort toch dat GLS zelf dit verzender vermeld en vertellen precies waar het probleem ligt? Waarom moet ik, als een ontvanger, tussenin staan, als het pakket al in Utrecht ligt? Ik weet niks van logistiek. Ik heb geen idee hoe en waarom het pakket daar ligt voor eeuwen. Ik belde net de leverancier. Ze gaan op maandag meteen aan de slag maar, ik heb gewoon hele week weggegooid, inclusief hele vanmiddag. Ik vind het heel vreemd verhaal dat ze mij durven vragen om mij als ontvanger probleem te gaan oplossen.

Ik wil mijn pakket graag vlot zien. Hier thuis afgeleverd. Zonder nog een dag in bewaring.

Wij vinden dat General Logistics Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!