Klacht General Logistics Systems: Track & Trace code doet het niet en klantenservice verbreekt verbinding

sander648282

Ik heb een pakket gestuurd vanuit een GLS pakketshop. Omdat het een vrij urgente zending was, heb ik de meneer aan de balie gevraagd of het op tijd aan zou komen en hij verzekerde me ervan dat dat geen probleem zou zijn.

Allereerst werkt de track en trace code niet dus ik kan het pakket niet volgen. Ten tweede heb ik al twee keer de klantenservice gebeld (wat overigens 1 euro per gesprek kost) en na 10 minuten in de wacht te hangen, wordt de verbinding van hun kant verbroken. Waardoor ik dus opnieuw moet bellen en dat opnieuw een euro kost.

Ik krijg het gevoel dat GLS een tweede inkomensstroom probeert te creeren op een manier die niet legitiem is. Namelijk door slechte service te leveren zodat mensen de klantenservice moeten bellen en vervolgens meermaals de verbinding te verbreken.

Ik ben zeer ontevreden met de service. Ik heb ervoor betaald dat ik mijn pakket kan volgen met de track en trace code, en die dienst wordt niet geleverd.

- Ik wil dat mijn pakket op tijd aankomt zoals afgesproken.
- Ik wil excuses voor het twee maal verbreken van de verbinding waardoor ik steeds opnieuw moet betalen voor het bellen.
- Als mijn pakket niet op tijd aankomt door uw schuld, dan wens ik een vergoeding. De schade is veel groter dan de 12 euro die de verzending kostte. Het was namelijk een urgente zending en de inhoud van het pakket verliest zijn waarde als het niet tijdig wordt geleverd.

Wij vinden dat General Logistics Systems hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!