Opgelost door Geocaching Webwinkel: Artikelen worden niet (compleet) geleverd. Er komen geen reacties op verzoeken

Dirk

Op 15 augustus 2015 heb ik bij GCWebwinkel twee items besteld. 1`item was een Galileo GPS Geocoin - Antiek Zilver LE inclusief 5 bijbehorende munten.
Op 16 augustus 2015 ontving ik een bevestiging dat de bedoelde artikelen verstuurd waren.
Op 18 augustus 2015 ontvingen wij inderdaad de bestelling echter zonder de 5 bijbehorende munten. Hier heb ik op 18 augustus per mail gelijk op gereclameerd.
Op 25 augustus nog geen antwoord en daarom een herinnering gestuurd. Afgelopen weekend heb ik opnieuw een herinnering verstuurd.

Ik heb mijn communicatie conform de voorwaarden op site gevolgd.
Feitelijk wil ik het artikel incompleet als het is retourneren.
Maar tot op heden heb ik geen enkele reactie van GCwebwinkel ontvangen. Ook niet hoe dit gaat plaatsvinden.

Compleet maken van de order. Dus leveren van de ontbrekende artikelen of credit op bestelling waarna ik zal retourneren (i.v.m. eerdere problemen met herstelbetalingen).

Geocaching Webwinkel
    Wij hebben inmiddels contact gehad met dhr vd Vinne.
    Het artikel is geretourneerd n.a.v. een fout in de omschrijving van het artikel in de webwinkel.
    We hopen dat hiermee de klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
    Dirk
    Na het plaatsen van mijn klacht op deze site is er door de winkel direct contact opgenomen. Na het versturen van alle mails binnen 3 dagen een voorstel voor retournering met creditering ontvangen en geaccepteerd.

Dirk

Ook een klacht indienen over Geocaching Webwinkel?