Klacht Geocaching Webwinkel: Nalevering artikel komt niet

Geocacher

Op 15 januari 2013 heb ik een bestelling geplaatst vanvijf artikelen. Een daarvan was niet voorradig maar zou nageleverd worden. De eerste zending is correct ontvangen , wel na herhaaldelijke vragen waar het pakket bleef (reacties bleven veelal uit).

Op 27 februari, 6 weken na originele order had ik nog niets gehoord over de nalevering. Mail gestuurd (telefonisch schijnt de webwinkel lastig te bereiken te zijn). Aangezien daar geen reactie op kwam op 5 maart opnieuw contact gezocht. Wow, een reactie, de nalevering zou opgestuurd worden. Op 12-3 nog niets ontvangen daarom opnieuw contact gezocht. Wederom toezegging dat de nalevering opgestuurd zou worden. Dag later melding dat de juiste kleur niet leverbaar is. Daarop heb ik een andere gewenste kleur doorgegeven. Sindsdien wederom NIETS meer vernomen en geen reacties op herhaaldelijke mails danwel telefoontjes van mijn kant.
Intussen heb ik het produkt waarvoor ik ruim twee maanden geleden betaald heb nog steeds niet binnen!

Levering van het produkt, deze is op meerdere plekken wel leverbaar dus zou geen probleem mogen zijn, geen zeldzaam produkt of zo.

Geocaching Webwinkel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Geocaching Webwinkel?