Klacht Geomix-shop.nl: Geomix-shop.nl komt niks na en dubieuze dingen gebeuren er binnen hun administratie en boekhouding

Laetitia

juni het nieuwe Ajax tenue voor mijn zoons verjaardag besteld, is nooit aangekomen daar DHL aangaf dat dit klaar zou liggen op een ophaalpunt. heen en weer gebeld met DHL en moest contact opnemen met de verkoper. Vervolgens contact opgenomen met geomix en kreeg daar te horen dat er een onderzoek zou worden opgesteld en dat ik gecontact zou worden. 16 september nog maar eens terug gebeld en kreeg daar te horen dat t onderzoek was afgerond. Over de uitkomst van dat onderzoek werd ik niet in kennis gesteld.ik vroeg ze maar eens waarom ik niet was benaderd nadat mij verweten werd dat ik wel erg laat belde en wees deze dame op het gegeven dat zij contact met mij zou opnemen. Dit was de afspraak.zij gaf aan dat dit ook via facebook of Instagram zou hebben kunnen plaatsgevonden... erg vreemd daar ik geen sociale media bezit en Wii een andere afspraak hadden gemaakt. Telefonisch of mail.. beiden niet gebeurt.. op een gegeven moment werd ik wel boos daar mij dingen werden verwrten... ik was laat.. ik was wel benaderd... alles ging via die dame aan de telefoon en zou dus goed zijn afgerond... maar alsnog had ik en geen pakket of geld terug ontvangen en kreeg niks te horen over de afronding van dat onderzoek dat zij had opgesteld.. zij hing de telefoon op omdat ik mijn stem verhief.
Later mailde ze mij dat ze nav ons belletje op 16 september het onderzoek weet had opgestart.
Ik heb contact gezocht met de consumentenbond omdat dit alles niet oke is en heb het gemaakt contract laten ontbinden en heb aangegeven dat zij 2 weken de tijd hadden om alles in orde te maken..
Immers zo werd mij verteld had ik een contract met de verkoper en niet met de verzender. En als de fout bij de verzender ligt, is dat niet aan mij.
Nu is het 29 oktober en heb ik een paar dagen geleden een mail gehad dat t onderzoek bij DHL os afgerond en ik mijn geld binnen 2 à 3 werkdagen kan ontvangen..
Echter vandaag weer een mail dat zij voor hun boekhouding mijj IBAN nodig hebben????
Ik vraag mij zeer af hoe zij, daar alles is gemaild via de orderbevestiging , bestelnummer is gecorrespondeerd, zij nu in hun boekhouding mijn IBAN niet kunnen achterhalen en ik dit opnieuw doen te overleggen..
Als je het aan mij vraagt hebben ze daar een enorme chaos aan de gang en houden zij zich aan geen enkele wetgeving en spelen ze spelletjes door je aan t lijntje te houden.. administratie niet op orde... contract met de leverancier niet op orde... nakomen van afspraken niet op orde...

Mijn geld terugstorten.. geen nonsens mailtjes en vragen over of ik t pak nog wil... Nee .. ! Zomer is voorbij.. verjaardag bijna 4 maanden terug.. volgend jaar zomer is outfit gedateerd en te klein. IBAN hebben zij al daar alles is gecommuniceerd via bestelnr. Dus als je iets wilt voor je boekhouding, zorg dan zelf dat die op orde is!

Beste
    Uw bericht stelt mij toch vragen.. u bent overgestapt naar een andere payment provider en kunt dus in uw boekhouding niet terug vinden wat mijn rekeningnummer is.. erg vreemd te noemen! Nogmaals erg vreemd en ook uw mail die nu ineens zo correct is zonder haatdragende opmerkingen ineens 180 graden gekeerd.
    Laetitia
    Ik denk er sterk aan u voor het gerecht te slepen daar ik al uw mailtjes uiteraard ook nog gewoon heb en u telkens van alles stelt en niks vanaf uw kant uw fout is en u telkens vingers wijst naar een ander.

Mijn zoon heeft niks aan een oud tenue wat hij sws niet aan kan in de winter en volgend jaar zomer te klein is. Ik heb t contract met u verbroken daar u mijn bestelling niet heeft geleverd. U heeft een contract met uw leverancier dat buiten mij omstaat en dus nog voor u om was naar een andere payment had u mijn geld kunnen eet.. Dit deed u niet en hiel mij middels vreemde en rare mailtjes aan t lijntje.. kunt u hard makrn dat u Eind oktober ineens om was naar een andere payment service en dat u vanwege die reden nu ineens niet kon retourneren of bent u al langer met mij aan de haal... ik zie vooralsnog niet waarom uw administratie niet op orde is en u nu dus eigenlijk aangeeft dat u niet eens weet om welke bestelling t gaat als adres als om bedrag als zoals u stelt... het IBAN nummer. Ik geef niks meer... U lost het op en anders gaan we andere stappen ondernemen.
    Fijne dag verder Moniek van den berg

Gerrits L.A.N.
    Geomix-shop.nl
    Goedemiddag mevrouw Gerrits.
    Wij willen het natuurlijk ook heel graag oplossen. Ik heb meerdere mails gestuurd, dat wij het bedrag willen crediteren. Doordat wij niet meer zijn aangesloten bij de rabobank(ideal) en daardoor dus niet het bedrag meer kunnen crediteren via ideal(rabobank) heb ik het ibannummer nodig. Zodat onze boekhouding het bedrag kan overmaken. Omdat het intussen door de vertraagde onderzoeken, helaas al langer geleden is. Daarom vraag ik nogmaals om het ibannummer, zodat wij het geld kunnen crediteren. Als dit geen oplossing is en wij ook de bestelling niet nog een keer mogen opsturen, vraag ik vriendelijk zelf met een voorstel te komen. Zodat het alsnog kan worden opgelost?
    Het gaat om bestelling 1305376 Laetitia Gerrits, uitshirt Ajax Amsterdam maat 140 en Ajax Amsterdam uitshort maat 140 €104,90.
    Uiteraard is het mailverkeer ook nog aanwezig, als dit nodig is.Ik geef nogmaals toe dat het erg ongelukkig gelopen is, maar ik heb steeds de mails beantwoord, u op de hoogte gehouden en een oplossing aangeboden. Ik hoor het dan graag wat wij alsnog kunnen betekenen. Ik hoop dat ik het nu een beetje duidelijker heb uitgelegd. Met vriendelijke groeten Monique van den Berg

Ook een klacht indienen over Geomix-shop.nl?