Klacht Geomix-shop.nl: Geomix-shop.nl komt niks na en dubieuze dingen gebeuren er binnen hun administratie en boekhouding
Details
De klacht
juni het nieuwe Ajax tenue voor mijn zoons verjaardag besteld, is nooit aangekomen daar DHL aangaf dat dit klaar zou liggen op een ophaalpunt. heen en weer gebeld met DHL en moest contact opnemen met de verkoper. Vervolgens contact opgenomen met geomix en kreeg daar te horen dat er een onderzoek zou worden opgesteld en dat ik gecontact zou worden. 16 september nog maar eens terug gebeld en kreeg daar te horen dat t onderzoek was afgerond. Over de uitkomst van dat onderzoek werd ik niet in kennis gesteld.ik vroeg ze maar eens waarom ik niet was benaderd nadat mij verweten werd dat ik wel erg laat belde en wees deze dame op het gegeven dat zij contact met mij zou opnemen. Dit was de afspraak.zij gaf aan dat dit ook via facebook of Instagram zou hebben kunnen plaatsgevonden... erg vreemd daar ik geen sociale media bezit en Wii een andere afspraak hadden gemaakt. Telefonisch of mail.. beiden niet gebeurt.. op een gegeven moment werd ik wel boos daar mij dingen werden verwrten... ik was laat.. ik was wel benaderd... alles ging via die dame aan de telefoon en zou dus goed zijn afgerond... maar alsnog had ik en geen pakket of geld terug ontvangen en kreeg niks te horen over de afronding van dat onderzoek dat zij had opgesteld.. zij hing de telefoon op omdat ik mijn stem verhief.Later mailde ze mij dat ze nav ons belletje op 16 september het onderzoek weet had opgestart.
Ik heb contact gezocht met de consumentenbond omdat dit alles niet oke is en heb het gemaakt contract laten ontbinden en heb aangegeven dat zij 2 weken de tijd hadden om alles in orde te maken..
Immers zo werd mij verteld had ik een contract met de verkoper en niet met de verzender. En als de fout bij de verzender ligt, is dat niet aan mij.
Nu is het 29 oktober en heb ik een paar dagen geleden een mail gehad dat t onderzoek bij DHL os afgerond en ik mijn geld binnen 2 à 3 werkdagen kan ontvangen..
Echter vandaag weer een mail dat zij voor hun boekhouding mijj IBAN nodig hebben????
Ik vraag mij zeer af hoe zij, daar alles is gemaild via de orderbevestiging , bestelnummer is gecorrespondeerd, zij nu in hun boekhouding mijn IBAN niet kunnen achterhalen en ik dit opnieuw doen te overleggen..
Als je het aan mij vraagt hebben ze daar een enorme chaos aan de gang en houden zij zich aan geen enkele wetgeving en spelen ze spelletjes door je aan t lijntje te houden.. administratie niet op orde... contract met de leverancier niet op orde... nakomen van afspraken niet op orde...
De oplossing
Mijn geld terugstorten.. geen nonsens mailtjes en vragen over of ik t pak nog wil... Nee .. ! Zomer is voorbij.. verjaardag bijna 4 maanden terug.. volgend jaar zomer is outfit gedateerd en te klein. IBAN hebben zij al daar alles is gecommuniceerd via bestelnr. Dus als je iets wilt voor je boekhouding, zorg dan zelf dat die op orde is!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.