Klacht George Vossen: Overlijdensrisicopolis niet afgesloten, wel betaald

Gittepalmen

In 2008 bij de aankoop van ons oude huis, zouden we dat taxatiekosten terugkrijgen van Vossen. We hebben daar maanden achteraan gezeten, maar nooit iets van het geld terug gezien. In juni 2013 zou George Vossen een nieuwe overlijdensrisicopolis regelen. tijdens een gesprek hierover heeft hypotheekadviseur Peter Bessems namens Vossen toegezegd dat wij een gratis financiële analyse zouden krijgen als compensatie voor de niet betaalde taxatiekosten uit 2008. Mbt tot die analyse hebben we allerlei stukken moeten invullen, waar door hen niets mee gedaan is. In maart 2014 zou P eter Bessems de ovrpolis opnieuw regelen. Die van mij was in orde, maar die van mijn vrouw werd afgewezen. Wederom werd er niks concreets afgesloten. Wel betaalde wij 250,- hiervoor. Sindsdien hebben wij vele pogingen gedaan om George Vossen te bellen of om een afspraak te maken. op onze klacht wordt niet gereageerd

In elk geval de 250 euro die we betaalde voor de overlijdensrisicoverzekering die niet is afgesloten.En liefst ook de taxatiekosten die wij in 2008 al vergoed zouden krijgen.

Wij vinden dat George Vossen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over George Vossen?