Opgelost door Gereedschapcentrum.nl: Geen levering laser

sad Opgelost
Peter de Kok

Heb een laser besteld, zou 3 weken later komen.
Een mail gehad, dat het in het magazijn is, en uitgeleverd zou worden.
Nu weer een mail met vertraging, dat het later komt.
Heb verleden week na 1 uur aan de telefoon gewacht te hebben, iemand aan de lijn gehad
En het was in het magazijn, maar tot nu toe weer niks geleverd.
Sneller en betere communicatie zou niet misstaan.

Gewoon zo snel mogelijk leveren, heb hem nodig voor mijn werkzaamheden
Uiteindelijk, maanden te laat geleverd, maar het is geleverd. Voor de rest, vind ik de communicatie verschrikkelijk slecht, walgelijk gewoon. minimaal drie kwartier wachten, is iedere dag het zelfde liedje, je kan nooit iedere dag een wachttijd hebben van dezelfde tijd, en wordt gebruikt om de mensen af te schrikken zodat ze ophangen en ze niet te hoeven te beantwoorden. Als je ze dan al aan de telefoon krijgt, dan krijg je een slap verhaal te horen, dat het in het magazijn is en dat het ingecalculeerd moet worden, wat ook een maand tijd nodig heeft schijnbaar. Advies aan het bedrijf, maak je telefoonnummer openbaar en verstopt het niet ergens op je site, begin eerst met fatsoenlijk de telefoon op te nemen en de mensen normaal te beantwoorden.

Gewoon geen reactie, schandalig
    Gereedschapcentrum.nl
    Hartelijk dank voor uw review en excuus voor deze late reactie.
    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. De levering is helaas vertraagd. Wij verwachten het eind volgende week te kunnen verzenden.
    Wij gaan dit mee in de gaten houden en zullen u op de hoogte blijven stellen.

Nogmaals excuus voor het ongemak.
    Peter de Kok
    Vandaag zou het verzonden worden en zou ik een track en trace ontvangen, maar helaas geen gehoor
    Gereedschapcentrum.nl
    Dank voor uw bericht.
    De bestelling zou eind vorige week verzonden worden, echter is dit op woensdag 10 juni gebeurd.
    Nogmaals excuus voor het ongemak rondom deze order.

Ook een klacht indienen over Gereedschapcentrum.nl?