Klacht Gereedschappelijk.nl: Dit bedrijf toont geen tegemoetkoming en neemt beslissingen zonder toestemming/overleg.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 350113
Gebruiker
Roderick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product gekocht. Koopovereenkomst was gesloten, 3 dagen later een mail ontvangen dat geld terug gestort zou worden. Hierop moeten reageren om erachter te komen dat ze een verkeerde prijs hadden aangegeven. Ik geef aan dat ze zich aan de koopovereenkomst hebben te houden en het geld niet terug over hoeven te maken.
Er wordt vanuit hun niet meer gereageerd en geld is terug op mijn rekening verschenen.
Dit bedrijf toont geen tegemoetkoming en neemt beslissingen zonder toestemming/overleg.

De oplossing

Het gekochte product leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Gereedschappelijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dat zijn ook wij ons bewust en daar hebben wij ons ruimschoots voor verontschuldigd of (bij herhaaldelijk geen gehoor) naar gehandeld.

    Wat is er gebeurd:
    Wij hebben enige tijd geleden een product online gezet in onze webwinkel met een foutieve prijs van € 276,80 ipv € 676,80 excl. btw. Het aangeboden model is ook nog eens niet meer leverbaar door de fabrikant. Wij hebben alle klanten, dus ook meneer Jackson die op zaterdagmiddag tegen 17:00 bestelde, direct op maandagochtend, de volgende mogelijkheden aangeboden:
    1. De opvolgende machine tegen bijbetaling te leveren
    2. het aankoopbedrag +5% als shoptegoed beschikbaar te maken
    3. per omgaande het aankoopbedrag terug te storten.

    Klanten die niet reageerden op telefoon en mail hebben wij het geld teruggestort om niet langer dan nodig geld te beheren dat niet van ons is. Dat de klant deze machine-met-een-prijs-die-te-mooi-is-om-waar-te-zijn alsnog eist, is niet reëel. Klanten die vervolgens dreigende toon aanslaan of anderszins irreële eisen stellen worden vriendelijk maar stellig de deur gewezen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Customer Service Gereedschappelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roderick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als meneer J. zijn mails terug leest zal hij merken dat er nooit sprake is geweest van een 5% shoptegoed (dus een tegemoetkoming) Telefonisch was ik niet bereikbaar maar via de mail wel degelijk. Ik snap dat het vervelend is dat ik mijn recht controleer. Jammer dat me de deur wordt gewezen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?