Opgelost door Gereedschappelijk.nl: Na weken mail en bel contact hebben wij nog steeds ons geld niet terug van een defect product.

content Opgelost
P.M.G. Bank

2 Jaar op rij hebben wij niet volop van onze vakantie kunnen genieten door een defecte airco. Deze airco gaf na 2 weken (vakanties van 4 weken in het zuiden van Frankrijk) in 2017 als (een nieuwe die wij kregen na de zomer 2017) in 2018 storingen aan waardoor hij niet goed werkte. Hij sprong dan op storing ineens en dan werd het heel erg warm in de caravan waardoor wij niet meer weg konden ivm onze hond. Meerdere keren contact gehad, mail en bel contact, zowel met gereedschappelijk als Eurom zelf. Uiteindelijk werd gemaild dat de airco werd opgehaald als we terug waren en dan zouden wij het bedrag terug gestort krijgen. Deze belofte werd gedaan op 27 augustus 2018. Vandaag 26 september 2018 hebben wij ons geld nog steeds niet terug. Loze beloftes worden gemaakt voor het terug storten. Wij willen graag geholpen worden ons geld terug te krijgen. We hebben van alles bewijs. Zowel mail als whatsapp. En ook fotos van de defecte airco iedere dag meerdere keren. Vriendelijk bedankt! Mvg Veronique.

Wij willen na weken van bel en mail contact en loze beloftes nu eindelijk ons geld terug van een herhaaldelijk defect product.

Gereedschappelijk.nl
    Beste Veronique,

Heel vervelend dat het zo lang geduurd heeft allemaal, excuses daarvoor. Volgens mij staat het geld ondertussen op je rekening.

Groet!
    Gereedschappelijk
    P.M.G. Bank
    Dat klopt. Het geld is binnen. Wat mij betreft is deze klacht dan ook afgesloten. Mvg Veronique.