Klacht Gereedschappelijk.nl: Product wordt niet geleverd, terwijl het direct leverbaar is

# 182049
Bas Zijlstra

Nadat Gereedschappelijk erachter kwam dat ik de Bosch Blauw GSB18-2-Li (EAN-nummer: 3165140794251) op 19 juli veel te goedkoop had besteld (€180,29), kwamen ze ermee dat de boor niet direct leverbaar was en of ik niet een andere boor zou willen bestellen. Nadat ze enkele andere suggesties hadden gemaild, kwam ik erachter dat de Bosch Blauw GSB18-2-Li in een keer voor €224,95 te koop stond. Ook staat erbij dat de levertijd 1 tot 4 werkdagen is. Hierna heb ik Gereedschappelijk direct laten weten dat ik het een kwalijke zaak vond en dat ik niet voor een van de andere boormachines wilde gaan, maar dat ik de Bosch Blauw GSB18-2-Li zsm geleverd wilde hebben. Vanaf toen werd er alleen maar aangegeven dat het vakantie is bij Bosch en dat ze niet uitleveren. Ik heb zelf contact met Bosch opgenomen en de Bosch Blauw GSB18-2-Li is gewoon direct leverbaar en er stond geen backorder op het product. Vanaf toen wordt er niet meer gereageerd op mailtjes en word ik niet teruggebeld.

Graag zou ik willen dat Gereedschappelijk mij een reply stuurt wanneer ik hun mail, of terugbellen wanneer ik heb gebeld en dat ze me laten weten wanneer zij het artikel gaan leveren. Ik zou het artikel graag zsm willen ontvangen. Het is nu 41 dagen geleden dat ik het artikel besteld heb, terwijl er op de website nog steeds staat dat het artikel binnen 1 tot 4 dagen geleverd wordt.

Gereedschappelijk.nl
    Beste Bas,

We ontdekten vandaag (7-12-2016) het fenomeen klachtenkompas, dus hierbij alsnog een reactie op de klacht die je geplaatst hebt.

De levering heeft te lang op zich laten wachten, dat staat buiten kijf en onze excuses daarvoor. Zeker niet een bestelling waar we tevreden op terug kunnen kijken. Ik hoop dat je uiteindelijk wel blij bent met de accu-boormachine. We hebben overigens altijd de intentie gehad om de machine te leveren. Onze relatie met Bosch verliep afgelopen zomer echter, hoe zeg ik dat netjes... een beetje stroef.

Dat is ondertussen allemaal opgelost en de levertijden zijn nu zoals ze staan aangegeven: 1 tot 2 werkdagen. Ja ja, je leest het goed. Door kritisch naar onszelf te kijken en de samenwerking met onze leveranciers verder te optimaliseren, hebben we de levertijden nog verder weten aan te scherpen.
    Bas Zijlstra
    Ik ben zeker blij met de Bosch boormachine die
    Ik heb besteld. Ook ben ik blij dat ik verder niet ben ingegaan op de andere suggesties die jullie mij destijds hebben aangedragen. Drze kwestie gaan jullie verder ook niet op in in jullie reactie van 7december.. maar goed, voor mij is de zaak nu afgedaan en nogmaals, ik ben erg blij met het product.
    Succes met jullie nieuwe kortere levertijden!