Klacht Gericht adviesgroep: Beloftes welke niet nagekomen worden

YvK

Misleidende informatie. Wordt duidelijk gezegd dat je de aanmeldbonus direct na overstap krijgt echter krijg je niks. Mails gestuurd waarop onaangename reactie komt. Vervolgens klacht ingediend via info adres. Hier komt niet eens een reactie op

Het bedrag van €100,- overmaken waar ik recht op heb en mij niet een jaar laten wachten. Medewerker heeft mij duidelijk verteld dat ik half november het geld kon verwachten.

YvK
    Inderdaad bij direct gebeld door Gericht Adviesgroep. Of ik mijn klacht wilde verwijderen. Tuurlijk als ik mijn geld op mijn rekening heb staan, haal ik de klacht weg. Maar vooralsnog geen reactie meer, geen geld, niks.
    YvK
    Inmiddels weer een paar dagen verder. Het is totale stilte vanaf Gericht Adviesgroep. Blijkbaar zijn klachten niet belangrijk, zolang zij maar hun target halen, op welke misleidende manier dan ook Gericht Adviesgroep, regel waar ik recht op heb!
    YvK
    Helaas blijft het helemaal stil. Geen reactie van een enkele kant. 1 telefoontje na eerste melding, verder helemaal niks.
    YvK
    Jammer Gericht Adviesgroep. Jullie hadden beter je belofte na kunnen komen. Ben nog niet klaar met jullie
    YvK
    Een reactie om de klacht niet zomaar te laten verdwijnen. Gericht Adviesgroep, oplichters zijn het.
    YvK
    Er gebeurd niks. Deze oplichters houden zich stil. Gericht Adviesgroep, ik hoop dat jullie een waardeloos 2020 gaan hebben.

Geen!!! Flut bedrijf

Ook een klacht indienen over Gericht adviesgroep?