Klacht Gericht adviesgroep: Beloftes welke niet nagekomen worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404650
Gebruiker
YvK
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Misleidende informatie. Wordt duidelijk gezegd dat je de aanmeldbonus direct na overstap krijgt echter krijg je niks. Mails gestuurd waarop onaangename reactie komt. Vervolgens klacht ingediend via info adres. Hier komt niet eens een reactie op

De oplossing

Het bedrag van €100,- overmaken waar ik recht op heb en mij niet een jaar laten wachten. Medewerker heeft mij duidelijk verteld dat ik half november het geld kon verwachten.

6 reacties

  1. Auteur
    YvK
    Datum
    Inderdaad bij direct gebeld door Gericht Adviesgroep. Of ik mijn klacht wilde verwijderen. Tuurlijk als ik mijn geld op mijn rekening heb staan, haal ik de klacht weg. Maar vooralsnog geen reactie meer, geen geld, niks.
  2. Auteur
    YvK
    Datum
    Inmiddels weer een paar dagen verder. Het is totale stilte vanaf Gericht Adviesgroep. Blijkbaar zijn klachten niet belangrijk, zolang zij maar hun target halen, op welke misleidende manier dan ook Gericht Adviesgroep, regel waar ik recht op heb!
  3. Auteur
    YvK
    Datum
    Helaas blijft het helemaal stil. Geen reactie van een enkele kant. 1 telefoontje na eerste melding, verder helemaal niks.
  4. Auteur
    YvK
    Datum
    Jammer Gericht Adviesgroep. Jullie hadden beter je belofte na kunnen komen. Ben nog niet klaar met jullie
  5. Auteur
    YvK
    Datum
    Een reactie om de klacht niet zomaar te laten verdwijnen. Gericht Adviesgroep, oplichters zijn het.
  6. Auteur
    YvK
    Datum
    Er gebeurd niks. Deze oplichters houden zich stil. Gericht Adviesgroep, ik hoop dat jullie een waardeloos 2020 gaan hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
YvK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen!!! Flut bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gericht adviesgroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen