Opgelost door Gericht adviesgroep: Ik kan jullie niet bereiken

angry Opgelost
wikselaar

Ik heb een machtiging ondertekend en deze wil ik per direct annuleren. Nu heb ik gisteren al enkele mails verstuurd, maar geen reactie Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken. Ik heb nu een officiële brief gemaild, maar ben bang dat ze daar ook niet op reageren

Onze order annuleren en onze gegevens wissen. En dit bevestigen via de mail.

wikselaar
    Inmiddels heb ik wel een reactie gehad van gericht adviesgroep, maar mijn verzoek is nog niet bevestigd.
    wikselaar
    Helaas is mijn verzoek voor annulering van de order nog steeds niet bevestigd, dit zou gebeuren BINNEN 5 werkdagen, deze zijn allang verstreken!!!!
    wikselaar
    Zo gemeen dit bedrijf, ik had een annuleringsverzoek oa gestuurd naar info@gerichtadviesgroep.nl, krijg is 14 dgn later een mail dat dit bericht geannuleerd is en niet gelezen?????? Vreemd. Ik heb ook mails gestuurd naar customers@gerichtadviesgroep en dan krijg je een mail dat deze is ontvangen en binnen 5 werkdagen bericht krijg en dit gebeurd dus ook niet. Maar ze hebben de mail wel binnengekregen!!!!

wikselaar
Waardeloos bedrijf, maar ik heb een mail ontvangen dat alles is geannuleerd.

Ook een klacht indienen over Gericht adviesgroep?