Klacht Gericht adviesgroep: Via slinkse wijze volmacht getekend bij Terzake Nederland, die nu contracten voor ons afsluiten

Terzake Nederland123

Terzake Nederland heeft recent telefonisch contact met ons gezocht. Ze zouden vrijblijvend langs komen om onze energierekeningen te bekijken, en dan zien of een andere stroomleverancier ons goedkoper stroom en gas aan kon bieden.

Wij hebben toen een document ondertekend, wat nu een volmacht blijkt te zijn om namens hen een nieuw stroomcontract voor ons af te sluiten. Echter, was dit niet de bedoeling. Zij zouden ons voorstellen doen, en aan de hand daarvan konden we verder beslissen hoe en wat.

Graag horen we wat wij eraan kunnen doen om de volmacht bij Terzake Nederland weg te halen, en ook niet akkoord te gaan met deze gang van zaken. We willen bij ons huidige leverancier blijven.

Ik wil de machtiging / volmacht bij het bedrijf intrekken.
En vooral de contracten, waar wij helemaal niet mee ingestemd zijn, niet geldig laten verklaren.

Ook een klacht indienen over Gericht adviesgroep?