Klacht Gerry Weber: Geen levering gehad

Klachtnummer
# 7695
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 juni heb ik een bestelling gedaan en betaling overgemaakt. Op 2 juli krijg ik een mail dat mijn bestelling bij de verkeerde koerier terecht is gekomen. Zij konden het niet meer bij mij aanleveren. Het geld zou retour gestort worden en ik zou een cheque van € 5,00 krijgen voor het ongemak. Naar vele mails en toezeggingen heb ik nog steeds mijn geld niet op mijn rekening terug gestort gekregen. Het zou 10 juli overgemaakt zijn maar ik geloof er niet meer zo in. Volgens mij hebben ze geen enkel recht om mijn geld vast te houden. Ik heb geen levering gehad. Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.
Met vriendelijke groet,
Wil Sprangers

De oplossing

per omgaande geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gerry Weber hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gerry Weber?