Klacht Gerry Weber: Zeer onvriendelijke verkoopster.

C.A.de Jong-van Zeist

Al jaren koop ik kleding bij Gerry Weber in Rotterdam, Dordrecht en soms in Veenendaal. Altijd super vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Nu was ik zaterdag 21 april in Breda en zag daar een leuk jasje bij Gerry Weber. Het jasje gepast maar het was te groot. De kleinere maat hing niet in het rek maar een pop had een kleinere maat aan. Een van de verkoopsters stond bij de kassa af te rekenen met een klant en de andere stond er bij te kletsen. Er was geen aan dacht voor de andere klanten. Wij keken of het jasje van de pop kon maar dan moest er een arm af. Daarop liep ik naar mevrouw (de kletsende) en vroeg of ze het jasje van de pop kon halen omdat het mij niet lukte, waarop het vinnige antwoord kwam, nee het is ook niet de bedoeling dat de klanten dat gaan doen. Nee dat begrijp ik ook maar als je blijft kletsen terwijl klanten staan te wachten gebeurd zoiets. Het jasje kwam niet van de pop mevrouw ging eerst boven kijken. Kwam met niets terug en zei nogmaals op zeer boze toon dat het niet de bedoeling was....enz. Het jasje werd met tegenzin van de pop gerukt en weer werd hetzelfde gezegd ... niet de bedoeling enz. Je voelt je dan net een klein kind dat een fikse uitbrander krijgt. Daarna liep ze met een chagrijnig gezicht weg. Wij zijn toen ook weggelopen. Nog nooit ben ik zo te woord gestaan bij Gerry Weber. Wat een afgang. Hopelijk wordt mevrouw hier op aangesproken.
Met vriendelijke groeten, C.A.de Jong-van Zeist.

Wij vinden dat Gerry Weber hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gerry Weber?