Klacht Gerstaecker: Gerstaecker negeert E - mails en weigert retourlabels aan te maken

Bonita2020

Diverse producten besteld bij Gerstaecker gevestigd in Eitorf Duitsland. Geannuleerd op het moment dat het nog niet verzonden was. Deze mail negeerde men. Men bood wel later excuses aan en moest aangeven om hoeveel pakketten het zou gaan zodat men retour labels kon aanmaken. Direct doorgegeven echter bleef het muisstil bij dit bedrijf ondanks 3 digitaal verzonden herinneringen. Bedrijf is telefonisch bereikbaar en geeft men aan dat dit vanwege de Corona crises zou zijn (???) De retour verzend bewijzen om de pakketten terug te sturen heb ik nog steeds niet ontvangen. Bedrijf vertoond de schijn de afwikkeling bewust te saboteren. Buiten het feit dat de annulering al plaats vond op het moment dat de pakketten nog in het bedrijf aanwezig waren lijkt men weinig trek te hebben de wet koop op afstand na te komen.

Vragen om alsnog de retour labels online aan mij te verzenden zodat ik de pakketten per omgaande kan retourneren en te reageren op de verzonden E - mails.

Wij vinden dat Gerstaecker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gerstaecker?