Klacht Geschillencommisie: De Regionale Geschillencommissie demonstreert wetteloosheid.

Klachtnummer
# 333597
Gebruiker
Aleksej
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niveau van het werk met klanten door Wonen Limburg blijft extreem laag. In dit verband hebben we op 01.11.2018 een klacht ingediend, waarin we de Regionale Geschillencommissie Woningcorporaties Noord- en Midden-Limburg ( Postbus
367, 5900 AJ VENLO ) verzoeken om de directie van Wonen Limburg te informeren om de kwaliteit van het werk met klanten te verbeteren. Klachten aan anderen, behalve de directeur, zijn absoluut nutteloos.
Onze klacht van 01.11.2018 bevat ook een verzoek aan de commissie om alle maatregelen te nemen tegen de daden van willekeur, die systematisch worden uitgevoerd door Rob Hermans, teamleider wijk Wonen Limburg.
Op onze schriftelijke klacht hebben we absoluut geen reactie van de Regionale Geschillencommissie ontvangen.

De oplossing

Als we een schriftelijke reactie ontvangen op onze schriftelijke klachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Geschillencommisie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Geschillencommisie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen