Klacht Geschillencommisie: Geschillencommissie negeert betalingen

Klachtnummer
# 423744
Gebruiker
Tisha555
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht aangemeld inzake KPN. Geld in depot gestort. Nu stelt de geschillencommissie dat het geld niet is bijgeboekt. Wij hebben hiervan wel een betaal/overboekingsbewijs. En we hebben abusievelijk 2 maal de 50 euro betaald ivm het in behandeling kunnen nemen van onze klacht naar KPN toe. Bellen duurt heel lang, en we krijgen nooit een reactie op onze mails. Wat heb je aan een commissie die zo slecht communiceert?

De oplossing

Deze mensen zouden eens de betalingen moeten nakijken, voordat ze een mail verzenden, waarop men vervolgens niet meer reageert. Onze zaak is nog steeds niet behandeld!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Geschillencommisie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Geschillencommisie?