Klacht Geslaagd rijopleidingen: Komt afspraken niet na en stort les- en examengeld niet terug.

Fanny

Onze dochter is via een Groupon aktie bij Geslaag Rijopleidingen gaan lessen, ze kreeg les van [ naam verwijderd[. Helaas hebben wij, nadat het pakket van 14 lessen, (in combinatie met een theorie en praktijk examen), was verbruikt opnieuw 20 lessen aangekocht. Dit hadden wij nooit moeten doen want toen begonnen de problemen. Voor het maken van een nieuwe rijles was de heer [ naam verwijderd] onbereikbaar. Na vele weken ontving onze dochter een bericht dat hij ziek is en dat hij zo snel mogelijk contact op zou nemen. Ondertussen trachten wij al maanden in contact te komen om een vervolg rijles af te spreken voor onze dochter. Daarnaast zou de heer [ naam verwijderd ] zou onze dochter in oktober 2013 opgeven voor het rij examen, hij heeft dit tot op heden niet gedaan.
We zijn echt enorm teleurgesteld door de heer [ naam verwijderd ] en hopen dat hij zeer spoedig zijn nalatigheden hersteld.
Ondertussen heeft onze dochter haar rijbewijs.

We willen het resterende les- en examengeld terug gestort krijgen te weten € 678,00.

Wij vinden dat Geslaagd rijopleidingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Geslaagd rijopleidingen?