Klacht Geslaagd rijopleidingen: Oplichterij, instructeur niet te bereiken en zogenaamd ziek

Chuijsen

Ik heb een Groupon gekocht van 14 lessen incl. theorie- en praktijkexamen. De instructeur vroeg of ik het theorie-examen wilde voorschieten, ik zou het terugkrijgen. Tot op de dag van vandaag heb ik niets terug gehad en krijg ik ook geen contact meer met Ries. Ik heb een klacht ingediend via Groupon, het bedrijf vertelt de instructeur te hebben gesproken, deze vertelde dat ik hem had uitgescholden en dat ik hem 2 maanden op een groot geldbedrag heb laten wachten. Ik heb Ries altijd met respect behandeld en heb altijd alles direct betaald,. Ik wil de 25 euro terug van het theorie-examen want hier heb ik recht op. Verder heeft Ries me lang aan het lijntje gehouden door de examendatum maar niet in te plannen. Toen hij 'ziek' was kwam ik hem achter het stuur in Overvecht tegen, de vervanger zou maar niet zijn komen opdagen. Ik voel me ontzettend opgelicht en ben overgestapt naar een andere rijschool.

Ik wil mijn 25 euro terug overgemaakt krijgen op rekeningnummer NL59INGB0009643086 t.n.v. Mw C Huijsen

Wij vinden dat Geslaagd rijopleidingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Geslaagd rijopleidingen?