Klacht Getsby: geen sms code

Klachtnummer
# 612842
Gebruiker
michael van der veur
Datum
1 reactie

Details

Klacht

geen sms code binnen gekregen na paar uur lopen wachten.

Gewenste oplossing

een sms code

1 reactie

  1. Auteur
    Getsby
    Datum
    Hoi M.S.,

    we vinden het vervelend dat je problemen ervaart met het ontvangen van je SMS.

    Uit controle blijkt dat je de bestelling 20 minuten geleden geplaatst hebt, dus je bedoelt waarschijnlijk een "paar minuten" in plaats van een "paar uur".

    We raden je aan om een screenshot te sturen van de pagina waarom de het 8-cijferige token en je mobiele nummer hebt ingevoerd naar support@getsby.com. Met deze informatie kunnen we achterhalen of de SMS verstuurd is.

    - Getsby

Ook een klacht indienen over Getsby?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen