Opgelost door Getsby: Wanpraktijken GETSBY

content Opgelost
# 282075
Magnetar76

Ik heb 31 oktober een virtuele GETSBY mastercard card gekocht en er Euro 45,- op gezet om bij Rough Trade Records in Engeland de nieuwe Limited Edition LP Utopia van Björk te bestellen. Ik kon de kaart makkelijk koppelen aan mijn Rough Trade account. Ze zouden het bedrag pas afschrijven als ze de LP zouden versturen. Dus ik dacht, dat is geregeld.

Afgelopen maandag ontving ik een email van Rough Trade dat ze het bedrag niet konden afschrijven omdat het geblokkeerd zou worden door mijn bank. Dus ik bel de Rabobank en zei vertellen mij dat de Euro 45,- die ik op de kaart heb gezet is afgeschreven en dat hun er verder niks mee te maken hebben. Wat ik al dacht.

Dus toen probeerde ik GETSBY te bellen. Ik heb ze 5x achter elkaar gebeld en er werd niet opgenomen. Dat voelde al niet goed. Toen probeerde ik informatie te vinden of ik mijn geld terug kon boeken naar mijn rekening. Dit kan, maar dan moet je hun emailen en dan doen zij dat voor je, wat je dan ook nog eens Euro 7,49 kost.

Nog geen 5 minuten nadat ik de email verstuurd had werd ik gebeld door een medewerker van GETSBY. Het hele verhaal verteld. Hij dacht dat het probleem misschien bij hun bank lag, dus hij zou contact opnemen met hun bank en me dan wat laten weten via de email. Hij zei dat hij meestal wel binnen een paar uur iets terug hoort, dus ik verwachtte woensdag middag een email met goed nieuws dat er bij hun iets fout ligt en ze er voor gezorgd hadden dat Rough Trade het bedrag van de kaart af kan halen.

Het is nu vrijdag en ik heb niks meer van ze vernomen. Ik heb Euro 3,- moeten betalen om de kaart te activeren and nu Euro 7,49 om het terug te boeken? Ik dacht het niet!

Ik wil graag dat Rough Trade het bedrag gewoon af kan schrijven van de GETSBY masterdcard card en als dat niet lukt (om wat voor reden dan ook) dan wil de volledige Euro 45,- (kosteloos) terug gestort hebben op mijn bank rekening.

Goedemiddag M.J.,

Onze oprechte excuses voor service!

We hebben je zojuist een email gestuurd m.b.t. de (kosteloze) oplossingen die we je kunnen bieden.

We zien je reactie graag tegemoet.

Dag Team Getsby,

Ik heb vorige week vrijdag een email naar Rough Trade verzonden met daarin de informatie van jullie bank, zoals beschreven in jullie email. Ik ben nog in afwachting van een reactie. Zodra ik iets terug hoor laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.

M.J.
    Hoi M.J.,

bedankt voor de update. Mochten ze hun betalingsproces niet kunnen wijzigen, dan horen we het graag en gaan we indien gewenst over tot restitutie van het aankoopbedrag. Al kunnen we ons voorstellen dat je liever de nieuwe Limited Edition LP Utopia van Björk in je handen hebt, dan het aankoopbedrag terug op je bankrekening. ;)

We horen graag van je wat we voor je kunnen betekenen.

Hallo Team Getsby,

Ik heb helaas nog steeds geen bericht terug gehad van Rough Trade. Ik heb ze daarom afgelopen vrijdag nog een keer gemaild. Als ik eind volgende week nog niks van ze heb gehoord denk ik dat ik de LP maar annuleer (helaas) en over ga tot restitutie.

M.J.

Goedemiddag M.J.,

We zijn even benieuwd of je al een reactie hebt ontvangen van Rough Trade Records?

Hopelijk heb je ondertussen je Björk LP in de handen.

Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het graag.

Magnetar76
Terugboeking van het totaalbedrag.

Ook een klacht indienen over Getsby?