Klacht Gevelenhuis.nl: Afwerking vindt maar steedsnietplaats

Klachtnummer
# 440368
Gebruiker
K. Slotema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf heeft nu al 2 maanden de binnenafwerking van nieuwe kozijnen niet afgemaakt. Herhaalde verzoeken worden botweg telefonisch weggedrukt. Ook op ingebrekestelling reageert de direktie niet.

De oplossing

Dezelfde kwaliteit als bij de vorige kozijnen. Installateurs treffen geen enkele blaam!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gevelenhuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gevelenhuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen