Klacht Gevonden.cc: Onrechtmatig blijven publiceren van adres- en telefoongegevens door gevonden.cc

J. Bogers

Ik probeer al geruime tijd om mijn gegevens van de site gevonden.cc te laten halen. Niets helpt. Zelfs mailings met verwijzing naar artikel 5 van de Wet bescherming persoonsgegevens met de toevoeging dat het blijven vermelden van mijn gegevens, ook nadat ik mijn toestemming heb ingetrokken, onrechtmatig is.

Verzoek aan de consumentenbond om dit op te pakken voor de klagers, toch zeker de klagers die lid zijn van de consumentenbond. Het is een onrechtmatige daad en men trekt er zich niets van aan. Aan de andere kant hebben wij regelmatig veel last van anonieme bellers, die waarschijnlijk via gevonden.cc aan ons telefoonnummer komen. Onze vermelding in de KPN telefoongids hebben we jaren geleden al laten verwijderen, dus daar kan iet niet aan liggen!

Wij vinden dat Gevonden.cc hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gevonden.cc?