Klacht Geya.nl: klacht over sigaret wordt niet beantwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 49114
Gebruiker
Mieke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn man heeft in december een bypass=operatie ondergaan. Hierdoor moet hij stoppen met roken. Om e.e.a. makkelijker te maken hebben wij een e-sigaret voor hem besteld bij geya. nl. De sigaret werd de dag na de bestelling geleverd, prima. Helaas voldeed de sigaret niet. Er is geen rookproductie en geen nicotine afgifte. Hierop diverse mails gestuurd naar info@geya.nl. Hierop tot nu toe geen reactie !!! Vinden wij heel vervelend: bij bestelling en na betaling wordt meteen gereageerd, op klachten helemaal niet.

De oplossing

Graag zou ik de e-sigaretten retourneren en mijn geld terug ontvangen.
Minimaal vind ik het een kwestie van fatsoen om in ieder geval een reactie te ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Geya.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Mieke
    Datum
    We hebben nog steeds geen reactie ontvangen, waardoor we niet verder zijn dan voorheen. dus kort samengevat: dit heeft niets opgeleverd :(

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Geya.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen