Klacht Gezinsenergie: Heel veel keer worden gebeld over energieaanbod

wmsturm

Ongevraagd worden gebeld. Elke keer opnieuw bellen die lui ons op. Alle verhalen over Belmenietregister en AVGwet zijn kolder.
Ik wil gewoon geen gezanik meer via de telefoon

Verwijderen uit het systeem. Geen prijzen aan kinderen beloven voor het oplossen van puzzels. Want ze willen een energie contract verkopen

Gezinsenergie
    Wat vervelend dat u het telefoontje als ongewenst beschouwt. Op de oplossingenpagina van de puzzel staat duidelijk vermeld dat we u bellen met de uitslag van de puzzel en dat u ook een toelichting krijgt op ons laatste bod. Wij beloven geen prijzen aan kinderen. De prijzen zijn o.a. een keukenmachine en dat is niet een op kinderen gerichte prijs. Aangezien u aangeeft dat een kind van u de oplossing instuurt, adviseer ik u als verantwoordelijke daarvoor beter toezicht te houden op uw kind of kinderen met betrekking tot wat zij (online) doen. Overigens kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice als u een vraag heeft, dat lijkt mij toch de beste manier om iets opgelost te krijgen. We hebben uw gegevens verwijderd uit ons systeem.

wmsturm
Geen oplossing. ze schuiven het van zich af en zeggen: Aangezien u aangeeft dat een kind van u de oplossing instuurt, adviseer ik u als verantwoordelijke daarvoor beter toezicht te houden op uw kind of kinderen met betrekking tot wat zij (online) doen. erkennen dat het niet netjes is om vele malen te bellen en herhaaldelijk potentiele klanten lastig te vallen is niet in beeld. Slechte manier van omgaan met feedback!!!

Ook een klacht indienen over Gezinsenergie?