Klacht Gezinsenergie: Warboel bij Gezinsenergie en slechte afhandeling van vraag en klacht

De Ridder

Bij Gezinsenergie sloot ik in november 2016 een energiecontract bij Budgetenergie. In februari sloot ik via Gezinsenergie een energiecontract voor een andere woning bij Energiedirect. Na afsluiting van dit tweede contract bleken beide energiecontracten op hetzelfde adres te staan, beide vanaf november 2016 en het maandbedrag van het laatste contract klopte niet. Navraag bij Gezinsenergie leverde in eerste instantie na 5 telefoontjes en 2 mailtjes niets op. Na herhaald aandringen kwam per mail een overzicht vol taalfouten zonder enige verklaring, uitleg of excuus dat het zo lang duurde voordat mijn vraag beantwoord werd. Ook heb ik de toegezegde premie van 50 euro nog niet ontvangen.

Betere service van Gezinsenergie is dringend gewenst. De reacties op mijn mail die er uiteindelijk kwamen waren onvolledig, vol taalfouten en zonder enig excuus. Daarnaast het nakomen van de belofte door de premie van 50 euro te storten

Gezinsenergie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Gezinsenergie?