Klacht Gezinsenergie: Warboel bij Gezinsenergie en slechte afhandeling van vraag en klacht

De Ridder

Ik heb enkele maanden na elkaar via gezinsenergie 2 energiecontracten bij 2 verschillende energieleveranciers afgesloten voor verschillende huizen. Na afsluiting van het 2e contract bleken beide contracten bij de verschillende leveranciers op hetzelfde adres te staan. Van het tweede contract klopte het maandbedrag niet en ook de ingangsdatum van levering niet. Ook heb ik de mij toegezegde premie van 50 euro nog niet ontvangen van Gezinsenergie. Na 5 telefoontjes en 2 mails kreeg ik van Gezinsenergie een overzicht dat er bij hen wel 2 adressen bekend zijn. Echter geen reactie op de niet ontvangen premie. Geen excuus voor de late afhandeling van mijn vraag/klacht. De administratieve fout kan bij de 2e energieleverancier liggen, maar ik vraag mij af hoe deze dan aan het adres van de andere woning en de ingangsdatum daarvan komt.

Belofte nakomen en premie van 50 euro overmaken en graag een fatsoenlijk excuus. Het kost mij veel gedoe om uit deze warboel te komen

Ook een klacht indienen over Gezinsenergie?