Klacht Gezond Advies Coaching: Digitale gids nooit ontvangen

Klachtnummer
# 90377
Gebruiker
Brink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de digitale gids stop koortslip stappenplan besteld, dit via internetbankieren betaald, maar nooit de gids ontvangen.
Ik heb een mail gestuurd, hier wordt niet op gereageerd. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen, maar krijg geen gehoor.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gezond Advies Coaching hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gezond Advies Coaching?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen