Klacht Gezondheidpaspoort.nl: Mijn bestellen niet ontvangen maar wel betaald

Klachtnummer
# 263070
Gebruiker
MS11
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 paar dames schoenen via jullie website besteld (en betaald), en heb mijn order niet ontvangen. Communicatie is ook erg slecht, en reageeren niet via de online form of via email.

Gewenste oplossing

Wil volledig geld terug hebben, omdat ik niet kan vertouwen dat dit opgelost gaat worden, en volgens mijn zitten ze in china, ondanks dat de website er niet helemaal slecht uit ziet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gezondheidpaspoort.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gezondheidpaspoort.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen