Klacht Gezondheidscentrum de Brug: slecht bereikbaar!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 276476
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We wilden een klacht indiennen via de website over dat men slechtbereikbaar is per telefoon.
Maar, vreemd genoeg werkt hun website ook erg slecht.
Ik weet nu niet of onze klacht nu wel of niet bij hen is aangekomen. Praktijk per telefoon slecht bereikbaar.
Welke keuze je ook maakt na het bandje, na enkele sec valt de verbinding weg.

De oplossing

Beter bereikbaar
Zowel per telefoon als computer!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gezondheidscentrum de Brug hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Ze hebben ons gebeld en vermeld dat men bezig was met nieuwe systemen en website enz..

    Allemaal leuk en aardig, maar als huisarts praktijk moet je goed bereikbaar blijven.

    Ze waren nogal kort af en wilde wel direct een afspraak maken.
    Maar het punt is, dat als er nood is je weinig andere mogelijkheden heb bij hen dan 112 te bellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bodypaintleeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja en nee Men wilde wel een afspraak maken. En draaide nogal om de klacht heen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Gezondheidscentrum de Brug?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen