Klacht Gezondheidscentrum Samenbeter: dokters post moet zich aan openings tijden houden

Klachtnummer
# 294721
Gebruiker
toeteraar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefonisch niet te bereiken
`s morgens krijg je te horen tussen 13.30 en 15.00 uur terug bellen
13.40 niemand te zien of te horen

De oplossing

telefoniste gehele dag aanwezig zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gezondheidscentrum Samenbeter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gezondheidscentrum Samenbeter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen