Opgelost door Gezondheidschecks.com: Anderhalf jaar 12,95 per maand betaald voor abonnement die ik nooit heb afgesloten

P.H. Wallenburg

In april vorig jaar een gratis IQ test gedaan, uiteindelijk bleek ik 2,95 te moeten betalen om de uitslag te kunnen zien. Achteraf zie ik dat vanaf mei vorig jaar idere maand 12,95 is afgeschreven voor een abonnement dat ik nooit heb afgesloten.

Ik heb specifiek alleen betaald voor de uitslag van de IQ test en nergens toestemming gegeven voor het aangaan van een abonnement. Ook in de 2 emails die ik heb gekregen ( een mail dat de uitslag klaar is en een mail met login gegegevens) staat nergens dat ik een abonnement ben aangegaan.

Ik heb via het interne contact formulier al om tergugbetaling gevraagd en doe dit nogmaals via deze site. Ik heb inmiddels zelf de knop gevonden om het abonnement te stoppen. Svp mijn betalingen zo spoedig mogelijk terugstorten en mijn gegegevens verwijderen.

Gezondheidschecks.com
    ​Jammer dat u reeds al een reactie geplaatst heeft op Klachtenkompas, wanneer er klachten zijn proberen we deze altijd zo goed mogelijk en zo snel mogelijk op te lossen met de klant.

​Helaas wilde u niet op wachten op een reactie.

Tevens communiceren wij nergens dat het gaat om een gratis test. Niet via advertenties en niet via onze website. Wij communiceren onze prijzen op bijna elke pagina.
    P.H. Wallenburg
    Hi, ik heb in april 2020 inderdaad via ideal een betaling gedaan van 2,95 om de uitslag van mijn IQ test te kunnen zien. Maar nergens heb ik toestemming gegeven om maandelijks 12,95 af te schrijven. Ook in de emails die ik heb gekregen stond niets over een abonnement.

P.H. Wallenburg
Ik zie in mijn mail dat het geld terug wordt gestort. Super service en super klachtenafhandeling !!! Inmiddels 11 van de 17 maanden teruggekregen. Mailtje gestuurd wanneer de overige 6 maanden teruggestort worden Alles is teruggestort. Hartelijk dank!!

Ook een klacht indienen over Gezondheidschecks.com?