Opgelost door Gezondheidschecks.com: Er gast geld van mijn rekening af zonder toestemming

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 652692
Gebruiker
User200044
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb nooit toestemming gegeven om geld van mijn bankrekening af te schrijven. En weet ook niet waarom er elke maand 12,95 af gaat

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat het geld terug wordt gestort
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Gezondheidschecks.com
    Datum
    Goedenmiddag,

    Wij nemen elke klacht, vraag en suggestie serieus.
    Echter, zijn wij dit niet. En kunt u eenvoudig contact opnemen via ons contactformulier of email.

    Ik ga uw gegevens proberen te vinden en contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Tessa
    Gezondheidschecks.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Gezondheidschecks.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen