Klacht Gezondheidschecks.com: geen abonnement afgesloten, toch wordt er maandelijks geïncasseerd
Details
Klacht
Goededag Ik ben geshockeerd om te merken dat uw bedrijf mij erin probeert te luisen. Ik heb enkel 1 online test gedaan op jullie website. Ik heb GEEN proefabonnement afgesloten, laat staan een vast abonnement. Alle e-mail boxen heb ik nagekeken of er een mail van uw bedrijf tussen zat over het zogenaamde abonnement, ook onder Spam of reclame geen enkel bericht te vinden mbt een eventueleel abonnement .Ik vind dit misleiding, oplichting, heel brutaal om zo 2 x 12,95 van mijn bankrekening af te schrijven. Het zijn zulke kleine bedragen dat je het haast over het hoofd ziet. Stel dat ik hier pas na lange tijd achter zou zijn gekomen.... Dit is slapend rijk worden door gezondheidscheck.com. De meeste mensen moeten gewoon werken in Nederland. Ik verzoek u dringend om mij het teveel betaalde direct terug terug te betalen op mijn bankrekeningno. Ik wil niets met jullie te maken hebben.
Met vriendelijke groet, a vdbosch
Gewenste oplossing
De ten onrechte geïncasseerde bedragen terug betalen, per directDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.