Opgelost door Gezondheidschecks.com: Onbedoeld een machtiging voor abonnement aangegaan.

content Opgelost
Pimpampet

LS,

Onze dochter heeft een IQ test samen met haar vriend ingevuld op gezondheidschecks.com. Ze dacht dat dit gratis was, maar moest hier uiteindelijk 2.95 euro voor betalen. Omdat ze inmiddels een half uur had geïnvesteerd om de test te maken, heeft ze dit gedaan. Hierdoor heeft ze onbedoeld een machtiging achtergelaten waardoor het bedrijf 12.95 per maand van haar rekening heeft geboekt. Uit de site blijkt dat ze een e-mail heeft gekregen met de opmerking dat er een proefperiode van 7 dagen is gestart voordat het abonnement ingaat. Deze e-mail is echter leeg, alleen de titel is leesbaar. Het lijkt daarom op de vele spam berichten die rondgaan en daarom werden we niet getriggerd hiervan.
Op de trustpilot site blijkt dat we niet de enigen zijn die hier zijn ingestonken. Is het toegestaan om met behulp van een betaling een machtiging aan te gaan ?

We hebben het bedrijf verzocht de abonnementsgelden weer terug te storten en de machtiging te vernietigen.

Gezondheidschecks.com
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben onze communicatie sterk verbeterd in de afgelopen maanden, helaas lijkt het erop dat men nog steeds niet volledig doorheeft dat het hier om een abonnement gaat.

Kunt u aangeven waaruit u of uw dochter op heeft gemaakt dat het hier gaat om een gratis test?

Wij vragen een klein bedrag van 2,95, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om al onze testen te doen. En het abonnement kan aan en uitzetten wanneer hij of zij dat het beste uitkomt.

Tevens sturen wij altijd nog een herinnering achteraf dat er een maandelijks abonnement gekoppeld zit aan onze service.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Gezondheidschecks

Pimpampet
Geld teruggekregen, verder niks meer gehoord van het bedrijf zelf

Ook een klacht indienen over Gezondheidschecks.com?