Opgelost door Gezondheidschecks.com: Onterechte Incasso

content Opgelost
# 520732

Onterechte Incasso

Na een klein bedrag betaald te hebben voor een beroepskeuzetest blijk je achteraf aan een ''abbonement'' vast te zitten met een maandelijke ongevraagde incasso. Dit wordt zeer onduidelijk en niet klantvriendelijk weergegeven. Zonder enige gegevens ( niet eens een mail ) vrij te geven zit je spontaan vast aan een nutteloos abbonement.

Verder zit de gehele website vol met lachwekkende spellingsfouten waardoor betrouwbaarheid en geloofwaardigheid al daalt.

Abbonement opzeggen, eerdere afgeschreven bedrag annuleren

Gezondheidschecks.com
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben zo middels e-mail contact met u gezocht. (Spambox?)

Graag wil ik u erop wijzen dat wij vooraf op meerdere manieren klanten erop attenderen dat er een abonnement afgesloten wordt.

Tevens versturen wij ook achteraf nog een bevestiging per e-mail om u daarop te attenderen.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Gezondheidschecks.com
    N_S_1995
    Uw antwoord klopt niet geheel. Het wordt absoluut niet duidelijk aangegeven dat na het kleine bedrag voor de resultaten van een beroepskeuzetest betaald te hebben, dat ik hierna vast zit aan een maandelijks abonnement. Op de homepagina wordt dit slechts aangeven wanneer je naar onder zoekt. Gezien het aantal reacties op deze pagina met dezelfde problemen roept dat een grove fout vanuit jullie.

Bij afronding is er op geen enkele manier gevraagd naar mijn (contact)gegevens. Enkel en alleen een ideal betaling. Na afloop heb ik geen enkele bevestiging of mail ontvangen over dit "abonnement". De enkele mail die ik heb ontvangen is een reactie op mijn annulering wat vreemd genoeg via de mail gaat die ik nooit heb opgevegeven. Ik ga er vanuit dat het nu is opgelost.

Mijn vertrouwen in deze website is volledig beschadigd en de details in grammatica halen het kwaliteit naar beneden. Hier laat ik het bih

N_S_1995

Ook een klacht indienen over Gezondheidschecks.com?