Opgelost door Gezondheidschecks.com: onterechte incasso

Jan

onterechte incasso , net op tijd tegengehouden

niets , zijn oplichters

Gezondheidschecks.com
    Goedemiddag,

Helaas heeft u nooit meer gereageerd op onze berichten.

We hebben het bedrag van 2,95 dat u betaald heeft om al onze testen te maken teruggeboekt. Daarnaast u 1 maand extra gratis toegang gegeven.

Tevens staat bij ons op de homepagina, tarievenpagina, prijspagina en in een email vermeldt dat het gaat om een abonnementsdienst.

Jammer dat u geen opbouwende kritiek zou willen delen met ons zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Gezondheidschecks.com

Jan
geld terug , het blijven oplichters , ik heb hun iq test ingevuld , bleek later dat ik een abonnement had op gezondheidschecks , wat mij niet gevraagd is , wel hadden ze een incasso op mijn bankrekening gezet , heb ik geannuleerd , gelukkig zag ik het op tijd , hun vragen over gezondheid zijn heel onnozel , na 3 vragen , o.a. voel jij je wel eens depressief , had ik het wel bekeken , Ik waarschuw iedereen , ga er niet op in , kunnen ze wel zeggen ,wij zijn een jong bedrijf en de mensen , die het beoordelen zijn heel duur , allemaal onzin, waarom neem je de naam gezondheidschecks aan , terwijl gezondheidcheck ook bestaat , scheelt 2 essen , riekt naar oplichting , ik heb maar één opllossing : kappen met dit bedrijf , bel de FIOD maar

Ook een klacht indienen over Gezondheidschecks.com?