Klacht GGD: Onbehoorlijke bejegening van patiënten bij intake.

Klachtnummer
# 620409
Gebruiker
speksaver
Datum
0 reacties

Details

Klacht

GGD priklocatie Leusden intake communiceert beroerd met patiënten.
Ongelijkwaardig in contact, respectloos. Schandalig!

Gewenste oplossing

GGD moet medewerkers rekruteren die met mensen om kunnen gaan!
Vriendelijk wellevend en deskundig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GGD hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GGD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen