Opgelost door GGM Gastro: Besodemieterd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 570462
Gebruiker
Danscentrum Wijgers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

W.A.A.R.D.E.L.O.O.S. bedrijf.
Nog nooit eerder zo enorm 'onbeschoft' behandeld omtrent de aankoop / storing van een gloednieuwe professionele ijsklontjesmachine.
Al van meet af aan verspilde de 'luchtgekoelde' ijsklontjesmachine overmatig kraanwater (+/- 5 liter overstroom-water per uur) omdat waarschijnlijk de vlotter niet goed functioneert en ook alleen maar waterige ijsklontjes produceert.
Uiteraard 'Meteen' contact opgenomen met de *klantenservice in Duitsland (*verder kom je ook niet!!) en vervolgens eindeloos lang wachten op een schriftelijk antwoord van de technische dienst.
Daarna 5 telefoontjes, tig e-mailtjes en tientallen Whatsapp'jes verder een kort nutteloos antwoord of we video's wilden maken van de storing.
Dus, ten lange letste, dan maar 'een half uur' gefilmd hoe er meer water wegliep door de afvoerslang dan dat er ijsklontjes geproduceerd werd!
Vervolgens weer opnieuw wekenlang legio telefoontjes (met de klantenservice-mevrouw), div. e-mailtjes en tig Whatapp'jes verder een kort 'wazig' berichtje met een *PDF'je over het aandraaien van een schroef en dat 'watergekoelde' machine meer water gebruiken (*ik heb de luchtgekoelde versie gekocht?) En, o ja! wel eerst even zelf de deksel van de nagelnieuwe machine af schroeven!?
Om een lang verhaal kort te maken...na 3 weken 'plus' dan toch maar geweigerd zelf te sleutelen en een nieuwe machine geëist of de machine retour en geld terug.
Antwoord: de machine is uit de verpakking geweest, dus gebruikt (*alleen om te proberen om er ijsklontjes uit te krijgen en om de video te maken in opdracht van GGM Gastro zelf) en de aankoop was intussen langer dan 14 dagen geleden.
Kortom: 0,0 op recest, niks retour of omruilen tegen een storingvrije machine, nada en dus ongewenst opgescheept met een nutteloze, niet goed werkende gloednieuwe ijsklontjesmachine.
Wat een W.A.A.R.D.E.L.O.O.S. bedrijf is dit geworden in het afgelopen jaar.
Nog 4 andere professionele keukenmachines van GGM Gastro Duitsland (Ochtrup) in mijn bedrijf staan, maar na zo te zijn behandeld zien ze mij daar 'never nooit' meer terug. Wat een clubje enorme Oplichters!

Gewenste oplossing

Vervanging van het apparaat voor een goed werkende versie
Geboden oplossing
GGM Gastro is haar afspraak volledig nagekomen en heeft uiteindelijk de gehele aanschafwaarde vergoedt. Geen machine dit keer, helaas maar wel een goede service waardoor we klant kunnen blijven in de toekomst bij deze leverancier...
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GGM Gastro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GGM Gastro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen