Klacht GGM Gastro: Bestelling na bijna een maand nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 471101
Gebruiker
Koi87
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb keukenkasten en werkbanken besteld bij GGM Gastro Amsterdam in hun winkel. Volgens verkoper waren ze direct leverbaar. Na betaling en bevestiging, geen reacties meer gehad. Klantenservice is slecht, zelf een keer opgehangen. Helaas klopt informatie via hun logistiek en klantenservice ook niet. Niemand kan precies vertellen wanneer het geleverd wordt. Met gerommel in hun systeem moet de klant last ondervinden. Mevrouw van logistiek zegt ook na 4 weken ik kan wachten of annuleren maar dan verlies je een deel van je geld. Dus niet echt een oplossing. Wat moet je dan doen?

Gewenste oplossing

Ik wil dat die bedrijf zsm mijn bestelling levert.

Als levering niet mogelijk is wil ik mijn volle bedrag van betaling terug.

Ze moeten via hun advertenties op website of telefoonlijn mensen niet verkeerd informeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GGM Gastro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GGM Gastro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen