Klacht GGM Gastro: enorm slechte service en lange levertijden

f.v.e.

Ik heb voor ruim €25.000 aan materialen besteld. Hiervoor moet een installateur komen. Deze kost € 400,- per keer. Deze is echter 3 maal met ongerichte zaken naar huis gegaan aangezien de goederen niet of niet compleet waren geleverd. Gemiddelde reactie van het bedrijf is 1 week via de mail en 3 weken telefonisch. Ik ben al ruim € 300,- aan belkosten kwijt aangezien dit bedrijf in duitsland zit. Er is mij enkele keren beloofd dat er zaken met express dienst zouden worden verstuurd echter is dit niet gebeurt, sterker nog ze zijn niet verstuurd.

Er is nu ongeveer 12 keer contact geweest met diverse mensen maar niemand kan mij verder helpen en wordt van kastje naar de muur gestuurd.

Het is onmogelijk om 1 iemand te krijgen die dit voor mij op kan pakken

In ieder geval een vast contactpersoon die dit voor mij oppakt en samen kijkt met mij naar een passende oplossing en hier adequaat op reageert.

Wij vinden dat GGM Gastro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GGM Gastro?