Klacht GGM Gastro: Geen levering van bestelde producten na betaling en bestelbevestiging.

Klachtnummer
# 469938
Gebruiker
Akyol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen reactie van klantenservice op meerdere mails en niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met klantenservice omdat het de hele dag door druk zou zijn waardoor verbinding wordt verbroken.

Gewenste oplossing

het bedrijf reageert niet op mails over de status van mijn bestelling ondanks betaling en bestelbevestiging. Op de website wordt aangegeven dat de levertijd 1-3 werkdagen is. Na 1 week een mail ontvangen dat ik een bericht ontvang als de producten verzonden zijn. 2 weken later vraag ik naar de status en verzoek ik om annulering van de bestelling. Krijg vervolgens antwoord dat dit niet mogelijk is omdat de producten klaar staan voor verzending en er wederom een verzenbevestiging zal worden verstuurd als de producten worden verstuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GGM Gastro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GGM Gastro?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen