Klacht GGN Mastering Credit: 2 brieven

Klachtnummer
# 608701
Gebruiker
Melsje
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb eerder een klacht ingediend.
Deze is een beetje opgelost.
Maar nu dient er zich weer wat anders aan.
Ik heb een mail gehad dat ik het gehele bedrag 5 augustus mag betalen was ook niet mijn directe oplossing maar goed dan had ik nog tijd om het te lenen bij familie die nu met vakantie zijn.
Maar ik kreeg afgelopen zaterdag ineens een brief dat het de 19 juli binnen moest zijn dit is niet de afspraak.
Gelijk contact gezocht helaas krijg ik gewoon geen antwoord.
Extra kosten van een deurwaarder kan ik niet betalen

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon dat ze zich aan de eerste mail houden.
Tuurlijk ik had het liever anders gezien dat ik gewoon mocht afbetalen maar dit mocht niet meer

3 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen
    10 werkdagen te behandelen.

    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    Melsje
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht
    verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 20 juli 2022.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen
    inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen