Klacht GGN Mastering Credit: 3 verschillende brieven

Klachtnummer
# 610929
Gebruiker
Melsje
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb eerder een klacht ingediend.
Deze was half opgelost doordat ik 5 augustus mocht betalen maar wel het gehele bedrag in 1 keer.

Nu krijg ik een brief waarvan de schuld is en heb dit bij GGN kenbaar gemaakt in deze brief staat duidelijk dat ik binnen 4 weken kan vragen om hulp omdat ik er niet alleen voor sta dit is dus na 5 augustus.

Wat kan ik nu ik betaal nu gewoon mijn premie.
Ik zou graag antwoord willen op mijn vraag want waarom krijg ik anders zo'n brief

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen weten waarom ik zo'n brief krijg dat ik gewoon hulp kan krijgen.

En binnen 4 weken is geen 5 augustus.

Ik wil best betalen wat ook normaal is.
Maar Wel met uitleg van de tweede brief.

Ik moet het geld ook lenen dat maakt niet uit.
Maar blijkbaar heb ik langer de tijd.

3 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    Melsje
    Datum
    Ik wacht nog op een mail van ggn
    Ik heb ze via de chat gesproken en zou reactie krijgen via de mail.
    Heb ook verteld dat ik nu dan dus nog niet betaal omdat het niet duidelijk was dit was logisch volgens mw
  3. Auteur
    Melsje
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen