Klacht GGN Mastering Credit: Aanpassing Beslagvrije voet

Hans

Al ruim 5 maanden probeer ik de beslagvrije voet aangepast te krijgen bij GGN Brabant. Inmiddels heb ik al 2 x per mail alle gevraagde gegevens verstuurd en zelf al een keer per aangetekende brief. Bellen heeft geen zin, na ruim een uur in de wacht heb ik dit opgegeven.

Aanpassing van de beslagvrije voet en terug betaling van teveel ontvangen gelden tot op heden van GGN Brabant

Wij hebben u op 15-3-2016 een brief gestuurd inzake de beslagvrije voet
    GGN Mastering Credit
    Wij hebben per post een brief gestuurd inzake de beslagvrije voet. Wij hebben onze financiële administratie verzocht om de teveel ontvangen gelden na herberekening naar u terug te storten.
    Hans
    Er is inmiddels al wel een bedrag teruggestort en een nieuwe beslagvrijevoet berekend. maar het teruggestorte bedrag is niet conform al eerder verkregen bedragen ten opzichte van de nieuwe beslagvrijevoet.
    GGN Mastering Credit
    Het verschil tussen de oude en nieuwe beslagvrije voet is € 319,03. Wij hebben 4x een inhouding ontvangen van het UWV. € 319,04 x4 = € 1.276,16
    Hans
    Tot op heden is er idd een deel inmiddels terugbetaald maar de finale afhandeling laat alsnog op zich wachten, 2 afgedragen termijnen zijn nog altijd niet teruggestort in afwachting van het terugvinden van een afgedragen betaling. Jammer dat dit zo lang moet duren!!!

Hans

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?