Klacht GGN Mastering Credit: Aflossing van premie maand april/december

O.Sevim

Geachte heer/mevrouw
28 Juni 2016 heb ik een brief gekregen van een betaling wat ik nog moest doen en dat gaat om een bedrag van 209,38,- van de maand 01-04-2016. En daarbij heb ik nog een brief gekregen op 04-08-2016 dat ik 263,00 moet betalen. Ik heb vandaag mijn begeleider laten bellen om te vragen of ik beide bedragen in termijnen kon betalen. Mijn begeleider heeft ook uitgelegd wat de situatie is finacieel en wat de reden er van is dat ik het in termijnen wil betalen. Maar wat ons nu is verteld ben ik niet mee eens en dat is het volgende dat als ik het in termijnen wil betalen dan komt er rente bij op en dat het bedrag van 01-04-2016 niet van april is maar nu van december. Ik ben op tijd met bellen en met het overmaken dus snap ik niet waarom er dan rente op komt als ik in termijnen wil betalen. En het bedrag van December heb ik allang overgemaakt. Ik hoop dat jullie hier even achter aan willen gaan! Want dit klopt echt niet!

Ik wil graag dat ze voortaan een beetje begrip kunnen tonen in de verschillende situaties wat mensen kunnen hebben, Ik kom mijn afspraken na en ook op tijd en alsnog is het niet goed. Het komt niet meer serieus over als ik mails of brieven naar jullie opstuur en ik vervolgens te horen krijg dat jullie het niet hebben ontvangen. Ik doe mijn best en dat verwacht ik ook terug. En zou graag willen dat er beter word opgelet over welke datum`s en bedragen jullie het hebben want ik kom er zo ook niet uit. En als ik naar de ggn bel dat ik elke x iets anders aanhoor van verschillende medewerksers het klopt gewoon niet.

vriendelijke groeten
O. Sevim

GGN Mastering Credit

Wij hebben uw klacht zojuist in behandeling genomen naar aanleiding van uw melding op klacht.nl. U heeft hier per E-mail een bevestiging van ontvangen.

Aangezien deze melding dezelfde klacht bevat, zullen wij deze niet nogmaals in behandeling nemen.

Vriendelijke groet,

GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?