Opgelost door GGN Mastering Credit: Bedrag is te hoog. De daadwerkelijke achterstand is lager

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 344463
Gebruiker
Namanix
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een rekening rekregen van GGN waar een vervallen termijn op staat die ik simpelweg niet heb. Het bedrag klopt dus niet. Ik heb meerdere malen geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de partij maar ik sta alleen maar eindeloos in de wacht. Ook wordt er verwezen naar een registratie code in de brief die niet in de brief staat. Ook heb ik een contact formulier ingevuld hierover maar vervolgens heb ik gisteren een herinnering gekregen dat het over 5 dagen gedagvaard kan worden.

De oplossing

Ik zou graag gebeld willen worden hierover.

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben kennis genomen van uw klacht en berichten u op korte termijn nader.

    met vriendelijke groet,
    GGN Mastering Credit N.V.
  2. Auteur
    Namanix
    Datum
    Zojuist ben ik gebeld door GGN. Perfect geholpen nu!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Namanix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen