Klacht GGN Mastering Credit: bedreiging en intimiditatie

Klachtnummer
# 108947
Gebruiker
Petra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Menzis heeft GGN ingeschakeld. Ik heb Menzis een klacht gedaan over de handelswijze van GGN. (die klacht word ook erg lang over gedaan)
Ik zit in het voortraject voor schuldhulpverlening en mijn contactpersoon en ik hebben GGN nu al! 3 keer een betalingsregeling gevraagd. Vervolgens word er beslag gelegd op mijn vakantiegeld (die ik heb laten staan ruim 900 euro). Daarna is er beslag gelegd op mijn auto uit 1994 (waarde ongeveer 150 euro), aangezien ze eisen dat ik het bedrag van ruim 1100 euro moet!!! voldoen in 1 keer. dat lost niks op! aangezien ik ook nog de advertentiekosten en aanplakken moet betalen, met andere woorden de schuld word alleen maar hoger en niet lager. Ik vind GGN intimiderend en zeer bedreigend overkomen. Totaal niet menselijk, Zij weten precies hoe de stand van zaken hier is en vervolgens word ik door hen nog dieper in de afgrond gegooid. Let wel ze weten de hele voorgeschiedenis.

De oplossing

ik wil een betalingsregeling met Menzis en niet met GGN. Ik ben de intimidatie en bedreigingen door GGN meer dan zat. En dat alleen omdat ik als alleenstaande ouder mijn werk verloren ben en geen ander werk kan vinden, waardoor er rekeningen onbetaald bleven. We zullen toch ook moeten eten.

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    GGN en de klager zijn op 8 mei 2015, de dag waarop deze klacht geplaatst is, samen tot een passende oplossing gekomen.

    GGN Mastering Credit
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    In verband met bovenstaande wordt de klacht als afgewikkeld beschouwd.

    GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen